10.02.2020/14.02.2020
Sınırlı boyama çalışması yaptık
Matematik çalışmamızda toplama ve çıkarma işlemleri yaptık.
Zıt kavram :Eski -Yeni kavramını öğrendik.
Sayısı kadar çizme çalışması yaptık .
Mandala çalışması yaptık.
Çizgi çalışması yaptık.
Parça -Bütün Çalışma sayfamızı yaptık.
Haftanın günlerini tekrar ettik.
Sevgi kurabiyelerimizi yaptık.
HAYDİ ORMANA GİDELİM Şarkımızı öğrendik.
Haydi ormana gidelim, doğayı keşfedelim
Gözlerimiz cin gibi, dinleyelim dikkatli
Şu çalının arkasından değişik bir ses geldi
….. dedi… Bil Bakalım o neydi?
BAYKUŞ
Afferin sana,
Haydi ormana gidelim, doğayı keşfedelim
Gözlerimiz cin gibi, dinleyelim dikkatli
Şu çalının arkasından değişik bir ses geldi
….. dedi… Bil Bakalım o neydi?
MAYMUN
Afferin sana,
Haydi ormana gidelim, doğayı keşfedelim
Gözlerimiz cin gibi, dinleyelim dikkatli
Şu çalının arkasından değişik bir ses geldi
….. dedi… Bil Bakalım o neydi?
ASLAN
Afferin sana,
SCAMPER ÇALIŞMASI:
• Sevgi deyince aklına ilk gelen nedir? Sorusu soruldu.
OYUNLARIMIZ.
Gece -Gündüz oyunumuzu oynadık.
Legolar ile oynadık.
Eski Minder oyunumuzu oynadık.
Bahçe de serbest oyunlar oynadık.
Hamur çalışması yaptık.
Yağ satarım bal satarım oyunumuzu oynadık.
HAFTAMIZIN GÜNLERİ
PAZARTESİ: Oyuncak Günümüz( Tüm Çocuklar)
SALI: Hikaye Günümüz(yücel ) arkadaşımız anlatacaktır.
ÇARŞAMBA: Artık materyal(küçük toplardan oluşan 3 renkte yün ip )
CUMA : Meyve/Sebze Tanıtımı ( ZEYNEP )/ (ARMUT) tanıtacak.
İNGİLİZCE
Tekrar yapıldı.
Günler : Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday
Şarkı linki: https://youtu.be/mXMofxtDPUQ
DANS
Modern dans çalışıldı.Kareografi çalışması yapıldı. Zıt dönüş ve yerinde adım çalışıldı. Poz ve duruş çalışıldı.
MÜZİK
Önceki haftalarda yapılan çalışmaların genel bir tekrarı yapılarak, belli kalıplardaki ritmik değerlere yeni bir ritm kalıbı eklenerek ve üzerinde tartışılarak çalışıldı. Eşlikli bir ezgi üzerinde ritmiil çalışma yapıldı. Güzel Atım ve Özgürlük şarkısı parçaya uygun beden ritmi ve tekrar yoluyla pekiştirildi. Ders, dikkat/hareket konulu bir oyunla sonlandırıldı.
AKIL VE ZEKA OYUNLARI
Çocukların bilgi ve becerideki gelişimlerini ortaya çıkaran; bilişsel (zihinsel aktivite), duyuşsal (duygusal aktivite) ve psikomotor (fiziksel aktivite) alanlarını aktive eden grup ve sözel oyunlar oynandı.
SERAMİK
Kolaj tekniği ile soyut düzenleme çalışıldı.