16.11.2020/20.11.2020
Kitap çalışması yaptık.
1’den 20’ye kadar olan sayıları saydık.
Basit toplama ve çıkarma işlemleri yaptık.
Zıt kavramı : Hareketli – Hareketsiz
Çizgi çalışması yaptık.
Kes-Yapıştır etkinliğimizi tamamladık.
Bu hafta Dünya Çocuk Kitap haftamızı işledik. Kitap okumanın yararları hakkında sohbet ettik. Evden getirdiğimiz kitapları hep birlikte inceledik.
Bu hafta Çocuk Hakları konumuzu da işledik. Çocuklarında bazı haklara sahip oldukları hakkında sohbet ettik. Örn; Sevilmek ve saygı durmak , Barış içinde huzurla yaşamak, Eğlenme hakkı gibi 🙂
BİLMECELER:
Bir kapakta bin yaprak. (Kitap)
Bir kapaklı, çok yapraklı. İçinde bilgi saklı. (Kitap)
ÖĞRETMENİM adlı şarkımızı söyledik.
Öğretmenim,
Canım benim canım benim,
Seni ben pek çok,
Pek çok severim.
Sen bir ana,
Sen bir baba,
Her şey oldun,
Artık bana.
Okut,öğret ve nihayet,
Yurda yararlı bir insan et.
OYUN ETKİNLİKLERİMİZ:
Heykel oyunumuzu oynadık.
Puzzle yaptık.
Öykü oluşturma kartlarımız ile oynadık.
Legolarımız ile oynadık.
HAFTANIN GÜNLERİ;
SALI: Hikaye günü (ZEYNEP)
ÇARŞAMBA: Artık materyal günü (Okulumuzdan kullanacağız)
PERŞEMBE: Göster/Anlat (ERKAM)
CUMA: Meyve/Sebze tanıtımı ( Bir hafta mola 🙂
NOT:
Her ayın başında bir adet ıslak mendil göndermenizi rica ederim.
Artık materyal gününde materyal getirmeyi unutan çocuklarımız o günkü etkinliği yapamayacaktır. Bilginize.
Hikaye günümüz için öğrencimiz evden bir hikaye kitabına çalışacak ve sınıfta arkadaşlarına sayfaları göstererek anlatacak.
Göster/Anlat günümüz için öğrencimiz evde herhangi bir eşyanın (mutfak aletleri, tamir aletleri vb.)nasıl yapıldığını, hangi amaç için kullanıldığını öğrenip eşyayı sınıfta arkadaşlarına göstererek bir kaç cümle ile anlatacak.
Meyve/ sebze tanıtımı günü için öğrencimiz söylenen meyvenin yada sebzenin yararlarını, hangi mevsimde ve nerede yetiştiğini evde çalışarak arkadaşlarına bir kaç cümle ile anlatacak. Anlatım sırasında yanında getirdiği meyveyi arkadaşlarına gösterecek.
Kız öğrencilerimizin sadece Pazartesi günleri etek ve elbise giymelerini rica ediyoruz.
MÜZİK
Ritm çubuklarımız ve davul çalgılarıyla ritmik bir çalışma yapılarak, “ÇOÇİ” adlı takip ve dikkat konulu çalışmanın tekrarı yapıldı.. Neşe Palamudu” adlı parça davul ve ritm çubukları eşlikli olarak tekrar edilerek , Topaç adlı parçaya bir kez bakıldı.Ders oyunla sonlandırıldı.
DANS
Bale esneme ve yerinde alonje çalışması yapıldı. Yürüyüş çalışıldı. Bireysel parmak ucu dönuş çalışıldı.
SERAMİK/ORİGAMİ
Seramik çamuruyla kaplumbağa figürü çalışıldı.