21.10.2019/25.10.2019

Tarih: 25 Ekim 2019

Bu hafta çalışkan arılar sınıfı ile kitap çalışmamızda:
Sulu boya ile sonbahar ağaçlarını renklendirdik.
Haftanın günlerini tekrar ettik.
Çizgi çalışması yaptık.
Labirentten çıkışı bulmaya çalıştık.
Kesik çizgileri birleştirme yaptık.
Kesme yapıştırma çalışması yaptık.
Sayıları tamamlama çalışması yaptık.
1den 20 e kadar olan sayılarımızı saydık.
Bahçeden toplamış olduğumuz sonbahar yaprakları ile baykuşlarımızı yaptık.

Misafir adlı parmak oyunumuzu oynadık.
Tık, tık, tık, (Sol el yumruk yapılarak, sağ elin baş parmağına vurulur.)
Kim o, kim o ? (Sağ elin baş parmağı hareket ettirilir.)
Konuk geldi, konuk, (Sol elin baş parmağı hareket ettirilir.)
Ne istiyor konuk ? (Sağ elin baş parmağı hareket ettirilir.)
Bir yatacak yer. (El başa konulur, baş hafifçe yatırılır.)
Dur babama sorayım,
Baba, baba (Sağ elin baş parmağı işaret parmağına değdirilir.)
Efendim, efendim. (Sağ elin işaret parmağı hareket ettirilir.)
Konuk geldi, konuk. (Sağ elin baş parmağı hareket ettirilir.)
Ne istiyor konuk? (Sağ elin işaret parmağı hareket ettirilir.)
Bir yatacak yer. (El başa konulur, baş hafifçe yatırılır.)
Söyle içeri gelsin. (El ile kapı açma hareketi yapılır.)
Allah rahatlık versin. (İki el yanağa konur ve baş hafifçe yatırılır.)
OYUN ETKİNLİĞİMİZ:
Hamur çalışması yaptık.
Bahçede serbest oyunlar oynadık.
Legolar ile oynadık.
Kurt baba oyunumuzu oynadık.
Müzikli heykel oyunumuzu oynadık.
HAFTANIN GÜNLERİ:
Pazartesi : Oyuncak günü
Salı : Hikaye günü :Asaf ADLI ÇOCUĞUMUZ HİKAYE KİTABI GETİRECEKTİR.
Çarşamba: Artık materyal günü (Okuldan kullanacağım ) )
Perşembe: Göster – Anlat günü :Elif Erva ÇOCUĞUMUZ ANLATACAKTIR.

SERAMİK
Fitil yöntemi ve kırmızı kil ile ilgili bilgi verildi. Yaratıcılığı geliştirmek amacıyla kırmızı kil ile seramik çalışması yapıldı.

DANS
Soru – cevap yapıldı. Esneme hareketleri tekrar edildi. Mum duruşu çalışıldı. Dans yeri ve modern dans çalışıldı.

İNGİLİZCE
Tekrar yapıldı
Sayılar: 1-20

Şarkı linki : https://youtu.be/kz_EQSfFx0g

MÜZİK
Bedenimiz ve oturduğumuz zemin üzerinde, hem ritim aletleri hem de beden perküsyonu yoluyla ritmik çalışma yapıldı. Enstrümanlar, sesleri ve materyaller üzerinde gruplandırılarak, melodi üzerinde çalışıldı. Farklı materyallerle ve eşli çalışmalarla müziğin bölümlerinin ayırdediciliği pekiştirildi. Ders birlikte söylenilen bir şarkı ve hareket /dans etkinliğiyle sonlandırıldı.