26.10.2020/30.10.2020
Kitap çalışması yaptık.
1den 20ye kadar olan sayıları saydık.
Kesme-yapıştırma etkinliğimizi tamamladık.
Basit toplama ve çıkarma işlemleri yaptık.
Bu hafta Cumhuriyet Bayramı olması nedeni ile ; Cumhuriyet’i kimin kurduğunu , Cumhuriyet’in ne demek olduğunu ve yapılan yenilikler hakkında sohbet ettik.
CUMHURİYET adlı şarkımızı söyledik.
Cumhuriyet hürriyet demek,
Cumhuriyet özgürce yaşamak,
Uygarlığa, çağdaşlığa,
Durmadan yılmadan koşmak demek.
Cumhuriyet mutluluk demek,
Cumhuriyet kol kola yürümek,
Uygarlığa, çağdaşlığa,
Durmadan yılmadan koşmak demek.
PORTFOLYO ÇALIŞMASI;
Cumhuriyet konusu Hazal arkadaşımızın annesi Hande Hanım tarafından çocuklarımız ile birlikte pekiştirildi.
HAFTANIN GÜNLERİ;
SALI: Hikaye günü ( TOPRAK)
ÇARŞAMBA: Artık materyal günü (Okulumuzdan kullanacağız)
PERŞEMBE: Göster/Anlat (Berat)
CUMA: Meyve/Sebze tanıtımı
NOT:
Her ayın başında bir adet ıslak mendil ve büyük boy buzdolabı poşeti göndermenizi rica ederim.
Artık materyal gününde materyal getirmeyi unutan çocuklarımız o günkü etkinliği yapamayacaktır. Bilginize.
Hikaye günümüz için öğrencimiz evden bir hikaye kitabına çalışacak ve sınıfta arkadaşlarına sayfaları göstererek anlatacak.
Göster/Anlat günümüz için öğrencimiz evde herhangi bir eşyanın (mutfak aletleri, tamir aletleri vb.)nasıl yapıldığını, hangi amaç için kullanıldığını öğrenip eşyayı sınıfta arkadaşlarına göstererek bir kaç cümle ile anlatacak.
Meyve/ sebze tanıtımı günü için öğrencimiz söylenen meyvenin yada sebzenin yararlarını, hangi mevsimde ve nerede yetiştiğini evde çalışarak arkadaşlarına bir kaç cümle ile anlatacak. Anlatım sırasında yanında getirdiği meyveyi arkadaşlarına gösterecek.
Kız öğrencilerimizin sadece Pazartesi günleri etek ve elbise giymelerini rica ediyoruz.
İNGİLİZCE
MÜZİK
Ritm çubuklarımızla, davul ve def eşlikli ritmik çalışma yapılarak, Cumhuriyet marşı ritm eşlikli çalışılarak söylendi. Ders oyunla sonlandırıldı.
AKIL ve ZEKA OYUNLARI
Bu hafta “Brainbox” oyunu oynandı.
Oyunun kazanımları: Hafıza gelişimi, gözlem, dikkat, hatırlama ve konsantrasyon gelişimi